اموزش سئو
نوشته شده توسط : رضا

در دوره های آموزش سئو شما تمامی مفاهیم مربوط به سئو و تمام تکنیک های موثر در این حوزه را فرا می گیرید. علاوه بر این چنانچه در کلاس های دوره آموزش شرکت زرین سئو شرکت نمایید می توانید در محیط کار به صورت عملی این فرآیند مهم را آموزش ببینید. در اینجا به بخشی از مواردی که در دوره های آموزش سئو می بایست فرا بگیرید اشاره می کنیم.

مفهوم سئو

سئو یا بهینه سازی برای موتور های جستجو و جهت بهبود عملکرد وب سایت شما براساس الگوریتم های گوگل صورت می گیرد. در سئو وب سایت الگوریتم های زیادی تاثیر گذار است از کلمات به کار رفته در متن و محتوا گرفته تا لینک های ورودی به سایت شما توسط سایت های دیگر. در دور های آموزش سئو خواهید فهمید که سئو تنها مربوط به موتور های جستجو نمی باشد بلکه مناسب سازی وب سایت برای کاربران و بازدیدکنندگان نیز جز فاکتور های اساسی آن می باشد. اهمیت سئو از آن جایی آشکار می شود که شما برای یافتن خدمات یا محصولی در موتور های جستجوگر ، جستجو می کنید. اغلب کاربران اینترنتی صفحات مورد نیاز خود را در موتور های جستجو نظیر گوگل، بینگ و یاهو می یابند. ازین رو چنان چه شما وب سایتی در اختیار داشته باشید این فرایند سئو است که می تواند آن را به نمایش کاربران در بیاورد و موجب افزایش بازدید و فروش شما شود. در این رابطه در کلاس های آموزش سئو به طور مفصل تر خواهیم پرداخت.

در حالت کلی در آموزش سئو اهداف سئو را به چند بخش کلی تقسیم خواهیم کرد و در رابطه با هر یک تکنیک ها و روش هایی را به شما معرفی می کنیم:

افزایش بازدید وب سایت

برند سازی وب سایت

افزایش ترافیک وب سایت

افزایش رتبه وب سایت در میان رقبا

افزایش فروش بیشتر

استفاده از سئو به عنوان بهترین ابزار تبلیغاتی

در اموزش سئو به بخش های متفاوت سئو خواهیم پرداخت:

سئو درون صفحه

سئو بیرون صفحه

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سیاه

سئو خاکستری

سئو و بهینه سازی موتور جستجو برای افزایش بهبود وب سایت

بحث بهینه سازی موتور های جستجو بسیار با اهمیت است و در کلاس های آموزش سئو ما به صورت تخصصی به آن می پردازیم و کلیه  شیوه ها تکنیک های مورد استفاده را بیان می کنیم. در حالت کلی بهینه سازی موتور جستجو را به سه بخش می توان تقسیم کرد:

  1. شرکت های دارنده موتور جستجو
  2. وب مستر ها و شرکت های بهینه سازی موتور جستجو
  3. جستجوکنندگان در موتورهای جستجو

در کلاس هاس آموزش سئو به صورت کاملا تخصصی به همه این موارد خواهیم پرداخت و در محیط عملی شما را با تمام فرایند های سئو رو به رو خواهیم کرد. جهت اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش سئو به وب سایت ما مراجعه نمایید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: